Pytania do strony internetowej:
I. Skąd wiesz o iREBU?
II. Informacje o Twojej działalności:
a) czym się zajmujesz? ( nazwa, branża, specjalizacja, oferta, rodzaje usług / produktów... ) b) historia firmy, ( jak długo znajduje się na rynku, historia kampanii marketingowych... ) c) docelowa grupa klientów, ( zainteresowania, wiek, płeć... )III. Informacje dotyczące strony internetowej:
a) czy obecnie posiadasz stronę internetową? ( proszę podać nazwę domeny ) b) przyczyna tworzenia nowej strony internetowej, ( kreacja marki, przedstawienie oferty, promocja usług / produktów, informacja, rozrywka, edukacja... ) c) preferencje kolorystyki nowej strony internetowej, ( ciepła, zimna, proszę podać przykładowe kolory, adresy stron internetowych ) d) czy zaprojektować nowe logo? ( proszę opisać jego najważniejsze cechy )IV. Struktura strony internetowej:
a) przykładowe elementy:- o firmie, zakres usług, historia, kadra / pracownicy,
- oferta, lista usług / produktów, etapy pracy, cennik, metody płatności, dostawy, regulamin, reklamacja,
- galeria / portfolio / realizacje, ( prosta bez kategorii, czy rozbudowana o kategorie i indywidualne opisy )
- klienci / partnerzy / opinie / referencje / szkolenia / certyfikaty,
- blog, ( prosty bez możliwości komentowania, czy rozbudowany o kategorie, tagi, komentarze )
- kontakt, dane firmy, formularz zapytania, lista oddziałów, mapa Google,
- integracja z Social Media,
- aktualności,
- szybkie płatności,
- newsletter / lista mailingowa,
- Facebook,
- Google+,
- Twitter,
- hasła reklamowe, teksty do poszczególnych podstron, tłumaczenie na obcy język,
- zdjęcia siedziby firmy, oferty usług / produktów, ( bardzo istotna jest odpowiednia jakość zdjęć )
- wyszukiwarka treści,
- znak wodny na zdjęciach,
- indywidualny szablon e-mail dla newsletter / lista mailingowa,
V. Hosting oraz domena:
a) czy zarejestrować domenę dla nowej strony internetowej? ( proszę podać nazwę ) b) czy zadbać o miejsce do umieszczenia nowej strony internetowej i poczty e-mail?VI. Budżet i termin wykonania:
a) jaki budżet chciałbyś przeznaczyć na nową stronę internetową?- 2000 PLN, rozbudowany projekt graficzny RWD,
- 1000 PLN, standardowy projekt graficzny RWD,
VII. Promocja i marketing:
a ) w jaki sposób będzie promowana nowa strona internetowa / oferta?- katalogi firm, e-sklepów,
- linki sponsorowane, Google Adwords, Facebook,
- ogłoszenia oraz artykuły sponsorowane,
- pozycjonowanie,
- social media,
- blog firmowy, komentarze oferty,
- kampanie mailingowe,
- pieczątkę,
- wizytówkę,
- papier firmowy,
- teczkę / segregator,
- ulotkę / plakat / roll up,
VIII. Dodatkowe informacje:
Zapraszam do kontaktu: tel.: (+48) 579 066 987 tel.: (+48) 512 586 825 e-mail: biuro@irebu.pl
Zapraszam do kontaktu:
Polska
tel.: (+48) 579 066 987,
tel.: (+48) 512 586 825,
e-mail: biuro@irebu.pl
USA
tel.: (+1) 609 543 4389,
e-mail: office@irebu.com
Wielka Brytania
tel.: (+44) 7578 118 867,
e-mail: office@irebu.co.uk
Niemcy
tel.: (+49) 152 2674 6659,
e-mail: buro@irebu.de
Francja
e-mail: bureau@irebu.fr
Włochy
e-mail: ufficio@irebu.it
MACIEJ SKRZYPCZAK
Specjalista Wordpress / Programowanie / Projekty graficzne